Senin, 24 Oktober 2011

Aku sangat lalai


Alamak…..ari ni aku tak bangun pun mayang isikarah….sebab bukan aku tak terjaga but aku malas….aku dah bangun kul 5 pg tapi aku terasa sangt malas….putus asa kaa??? tak aku tak putus asa pun…. cuma aku rasa macam malas berharap… sebab aku rasa.. ianya kat tangan Allah…kalau ader ader la..but usaha itu tetap akan diteruskan
Ermm nak g jalan2 mana ye tahun nie…. ermm nak pergi indon la…jom~~ sorg2  je ker…ermm tak mau2 nanti bosan sorg2
Tapi aku nak naek cruise la..hahah boleh takk
Enjoy my life kan lebih elok…. Betul3x

 

*******************************************************************************************
Hari ini teralu banyak relief….huh sebenarnye 2 kelas je tap kelas belakang2 n dekat2 gap dia sangt penat hilang suara kering tekak…tapi nak minum x boleh…dah niat posa ganti.malas la nak buka..ermm takpe sabaq2….
Tapi satu je yang aku dapat detect depa nie..nak depa diam kita kena bercerita…n bukan semua cerita yaang depa nak dengar….so aku banyak cerita tentang ISLAM…agaknye sebab mereka tidak di dedahkan oleh ibu bapa kot…ermmm aku kira bersyukur la mama aku selalu bawa aku g surau masa aku kecik2..n sampai skrg aku masih membaca ilmu2 wajib ini..
Ermm hari ni aku cerita tentang neraka kat depa semua…semua muka macam cuak..huhu baru ampa tahu…..aku pun kecut perut bila baca pasal neraka nie..huhuh sangt azab tahu takk..bila mengenangkan dosa2 lepas ..terasa macam sangt sedih takut diri aku termasuk dalam neraka ke tujuh itu…YA Allah semoga kau menerima taubatku serta mengampuni aku… ye la kadang2 bila bercinta ni banyak tak elok dari yang elok kan…. sejak ianya berakhir aku berasa syukur kerana ianya berakhir dan aku dijauhkan dari dosa2 itu..yang pasti Allah mahu selamatkan aku dari terus hanyut..mana tahu kalau lag lama aku bersama insan itu mungkin aku akan terjerumus ke dosa2 besaq ke kan..Allah itu Maha Mengetahu…
Dan aku nekad selepas itu cinta itu hanya akan hadir jika ada ikatan yang sah……mmg ader tedetik suka kepada hamba Allah itu..tapi jika ianya akan mendatangkan keburukkan kepada diri aku, keluarha aku hidup dan matiku ..mohon Allah jauhkannya….dan berikan yang baek untukku di mana sahaja aku berada… insyaAllah~~

0 Comentar:

Posting Komentar

- Kritik dan Saran Pembaca sangat di harapkan dengan kepentingan blog ini apalagi kepentingan nak OGI

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More