Senin, 24 Oktober 2011

Tangan warna BIRU


Tetiba tangan saya menjadi warna biru….bukan sebab pucat daa…..sebab ari nie bermain warna air bersama budak2 kelas 3E… aku tahu mesti depa tak siapnye kerja umah yang aku suh buat..so apa lagi aku bawa mai kaler n berus terus…. sangt comot tangan cikgu ini hari..
Ermmm just have fun..kelas mmg macam keling kara,..kapal pecah..but bila aku fkir kelas seni kot mana pernah diam melainkan tyme salin nota kan..soo biarkan saja asalkan mereka melakukan kerja mengikut arahan…
Tapi tetiba terkantoii apa bila aku biru + merah tak jad purple tapi jad hitam dahh..apa lagi gelak budak2 tu..so ayat cover ok… ermm biru saya terlebih banyak nie….takper2 awak semua buat lain..make sure biru sikit je ok..hahaha….
ermm hari nie ader relief daaaa….so balik nanti saya akan sambung lagi membuat taipan kat sini yeee…

0 Comentar:

Posting Komentar

- Kritik dan Saran Pembaca sangat di harapkan dengan kepentingan blog ini apalagi kepentingan nak OGI

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More