Senin, 24 Oktober 2011

Kawad VS. Sukan


Ermm aku kan terasa sangt menyampah dengan arahan2 yang diberikan…. kenapa?? ingt aku nie tokong india ka yang ada banyak tangan n banyak kaki… yee bagi arahan sekali dah la. aku faham kot.. cuma take tyme la.. nie sorg suh uruskan sukan sorg suh uruskan kawad dalam satu masa yang sama mana boleh.. kawan baek aku bukan DOREMON yang boleh pecahkan badan kepada 2 g dua tempat dalam satu masa yang sama..SABAQ boleh tak…. setakat nak panggil budak2 sukan untuk petang nie sat lagi abiz kawad aku g la… budak2 kawad nie abiz kul 10.30 kot.. tak payah la kol banyak2 kali…
Ermm naper emo nie cikgu??? ye emosi tak stabil skit ari nie… dah la bangun pag tad lambat..sebab tu kot sebab tak sempat baca yasin pagi td.. xper nanti zohor kita qada baca yasin ekk… minum air..kena air cond skit.. satg kita g kelas ke kelas untuk inform sal sukan.. budak2 nie pun seko…dah panggil nama kat perhimpunan pag tad.. PEKAK ke buat2 PEKAK…penat la macam nie… cikgu nie dah macam tukang kutip sampah, kerani..tukang turut budak…semua kata cikgu nie kerja yang mudah… sapa cakap… SABAQ tu kena tinggi kalau tak sasau jadinya.. ok streess… sila jalani teknik atasi stress..
Okey sila ke kelas ye,, nanti sambung membuat taipan laen….

0 Comentar:

Posting Komentar

- Kritik dan Saran Pembaca sangat di harapkan dengan kepentingan blog ini apalagi kepentingan nak OGI

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More